Homburg C, Koschate-Fischer N, Becker A (2019)
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Publication year: 2019
Publisher: Springer Gabler Verlag
Edited Volumes: Handbuch Markenführung - Band 2
City/Town: Wiesbaden
Book Volume: 2
Pages Range: 1289-1306
APA:
Homburg, C., Koschate-Fischer, N., & Becker, A. (2019). Messung von Markenzufriedenheit und Markenloyalität. In Franz-Rudolf Esch (Eds.), Handbuch Markenführung - Band 2. (pp. 1289-1306). Wiesbaden: Springer Gabler Verlag.
MLA:
Homburg, Christian, Nicole Koschate-Fischer, and Annette Becker. "Messung von Markenzufriedenheit und Markenloyalität." Handbuch Markenführung - Band 2. Ed. Franz-Rudolf Esch, Wiesbaden: Springer Gabler Verlag, 2019. 1289-1306.
BibTeX: Download