Götz M, Miller S, Einsiedler W, Vogt M (2019)
Publication Language: German
Publication Status: Published
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Future Publication Type: Article in Edited Volumes
Publication year: 2019
Publisher: VS Verlag
Edited Volumes: Jahrbuch Grundschulforschung
Series: Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer
City/Town: Wiesbaden
Book Volume: 23
Pages Range: 12-21
ISBN: 978-3-658-26230-3
DOI: 10.1007/978-3-658-26231-0
APA:
Götz, M., Miller, S., Einsiedler, W., & Vogt, M. (2019). Diskussionspapier zum Selbstverständnis der Grundschulpädagogik als wissenschaftliche Disziplin. In Donie C, Foerster F, Obermayr M, Deckwerth A, Kammermeyer G, Lenske G et al. (Hrg.), Jahrbuch Grundschulforschung. (S. 12-21). Wiesbaden: VS Verlag.
MLA:
Götz, Margarete, et al. "Diskussionspapier zum Selbstverständnis der Grundschulpädagogik als wissenschaftliche Disziplin." Jahrbuch Grundschulforschung. Hrg. Donie C, Foerster F, Obermayr M, Deckwerth A, Kammermeyer G, Lenske G et al., Wiesbaden: VS Verlag, 2019. 12-21.
BibTeX: Download