Hess M (2019)
Publication Language: German
Publication Status: In press
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Future Publication Type: Article in Edited Volumes
Publication year: 2019
Publisher: VS
Edited Volumes: Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer
Series: Jahrbuch Grundschulforschung
City/Town: Wiesbaden
Book Volume: 23
Pages Range: 102-107
URI: https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/978-3-658-26231-0.pdf
DOI: 10.1007/978-3-658-26231-0_13
APA:
Hess, M. (2019). Professionell Feedback geben – Lernen mit Videos in der ersten Phase der Grundschullehramtsbildung. In C. Donie, F. Foerster, M. Obermayr, A. Deckwerth, G. Kammermeyer, G. Lenske, M. Leuchter & A. Wildemann (Hrg.), Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer. (S. 102-107). Wiesbaden: VS.
MLA:
Hess, Miriam. "Professionell Feedback geben – Lernen mit Videos in der ersten Phase der Grundschullehramtsbildung." Grundschulpädagogik zwischen Wissenschaft und Transfer. Hrg. C. Donie, F. Foerster, M. Obermayr, A. Deckwerth, G. Kammermeyer, G. Lenske, M. Leuchter & A. Wildemann, Wiesbaden: VS, 2019. 102-107.
BibTeX: Download