Hofbauer S, Vogel K (2017)
Publication Language: German
Publication Type: Conference contribution, Conference Contribution
Publication year: 2017
Publisher: Klinkhardt
City/Town: Bad Heilbrunn
Pages Range: 71-89
Conference Proceedings Title: Erkenntnisfortschritt (in) der Erziehungswissenschaft. Lernt die Disziplin?
ISBN: 9783781521674
APA:
Hofbauer, S., & Vogel, K. (2017). Rezeption – Transformation – Position. Erziehungswissenschaftliches Wissen im Fokus diskursiver Zitationsanalysen. In Rucker, Thomas (Hrg.), Erkenntnisfortschritt (in) der Erziehungswissenschaft. Lernt die Disziplin? (S. 71-89). Bern, CH: Bad Heilbrunn: Klinkhardt.
MLA:
Hofbauer, Susann, and Katharina Vogel. "Rezeption – Transformation – Position. Erziehungswissenschaftliches Wissen im Fokus diskursiver Zitationsanalysen." Tagungsband Erkenntnisfortschritt (in) der Erziehungswissenschaft. Lernt die Disziplin?, Bern Hrg. Rucker, Thomas, Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2017. 71-89.
BibTeX: Download