Göritz A, Batinic B, Moser K (2000)
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Publication year: 2000
Publisher: Gabler
Edited Volumes: Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder
City/Town: Wiesbaden
Pages Range: 187-204
APA:
Göritz, A., Batinic, B., & Moser, K. (2000). Online-Marktforschung. In W. Scheffler, K.I. Voigt (Eds.), Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder. (pp. 187-204). Wiesbaden: Gabler.
MLA:
Göritz, Anja, Bernad Batinic, and Klaus Moser. "Online-Marktforschung." Entwicklungsperspektiven im Electronic Business, Grundlagen - Strategien - Anwendungsfelder. Ed. W. Scheffler, K.I. Voigt, Wiesbaden: Gabler, 2000. 187-204.
BibTeX: Download