Roick T, Frederking V, Henschel S, Meier C (2013)
Publication Language: German
Publication Status: Accepted
Publication Type: Book chapter / Article in edited volumes
Publication year: 2013
Original Authors: Roick Thorsten, Frederking Volker, Henschel Sofie, Meier Christel
Publisher: Juventa Verlag
Edited Volumes: Literalität erfassen: bildungspolitisch, kulturell, individuell.
City/Town: Weinheim/Basel
Pages Range: 69–84
ISBN: 978-3-7799-1338-2
APA:
Roick, T., Frederking, V., Henschel, S., & Meier, C. (2013). Literarische Textverstehenskompetenz bei Schülerinnen und Schülern unterschiedlicher Schulformen. In A. Bertschi-Kaufmann & C. Rosebrock (Hrg.), Literalität erfassen: bildungspolitisch, kulturell, individuell. (S. 69–84). Weinheim/Basel: Juventa Verlag.
MLA:
Roick, Thorsten, et al. "Literarische Textverstehenskompetenz bei Schülerinnen und Schülern unterschiedlicher Schulformen." Literalität erfassen: bildungspolitisch, kulturell, individuell. Hrg. A. Bertschi-Kaufmann & C. Rosebrock, Weinheim/Basel: Juventa Verlag, 2013. 69–84.
BibTeX: Download