FAU.de
Deutsch
Login
Home
Publications
Research Grants
Inventions & Patents
Awards
Additional Research Activities
Faculties & Institutions
Research Areas
Dr. Lisa-Marie Klopfer
List of publications:
BibTeX-Download
Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Versicherungsmarketing
Publications
(9)
Types of publications
Toggle all
Journal article
Journal article
Book chapter / Article in edited volumes
Book chapter / Article in edited volumes
Authored book
Authored book
Translation
Translation
Thesis
Thesis
Edited Volume
Edited Volume
Conference contribution
Conference contribution
Other publication type
Other publication type
Unpublished / Preprint
Unpublished / Preprint
Publication year
From
To
Abstract
Journal
Filters (inactive)
Exploring the influence of submission devices on customer referral creation and receiver reactions in customer referral programs (2024)
Wolf L, Klopfer LM, Steul-Fischer M, Reinsperger M
Journal article
Customer Experience Management – Empirische Studien zur Implementierung, Evaluation und Optimierung mit Fokus auf die Versicherungsbranche (2024)
Klopfer LM
Thesis
Optimierung des Customer Experience Managements durch die Nutzung von Speech Analytics in der Versicherungsbranche (2024)
Klopfer LM, Meier G, Steul-Fischer M
Journal article
Evaluating Customer Experience Management in the Insurance Industry – Empirical Studies of Company and Customer Perspectives (2024)
Klopfer LM
Journal article
How digital devices shape online recommendations (2023)
Klopfer LM, Wolf L, Steul-Fischer M
Book chapter / Article in edited volumes
Customer Experience Management – Eine qualitative Studie zur Umsetzung in der Versicherungsbranche (2022)
Klopfer LM, Steul-Fischer M, Zitzmann A
Journal article
Die Macht der Weiterempfehlung. Weiterempfehlungsprogramme als vielversprechende Alternative der Neukundenakquise und Kundenbindung (2022)
Klopfer LM, Steul-Fischer M
Journal article
The influence of the used device on recommendation behavior online (2022)
Klopfer LM, Steul-Fischer M, Wolf L
Other publication type
Weiterempfehlungsprogramme: Die Wirkung des Akquisitionskanals und der Prämienaufteilung auf den Erfolg von Weiterempfehlungen (2020)
Klopfer LM, Steul-Fischer M
Journal article