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Susanne Merkle
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Journal article
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Book chapter / Article in edited volumes
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Buchbesprechung zu Wring, D., Mortimore, R., & Atkinson, S. (Eds.), Political Communication in Britain. Campaigning, Media and Polling in the 2017 General Election (2020)
Merkle S
Journal article, Review article
Politischer Journalismus in Deutschland und Frankreich. Ein Vergleich systemspezifischer Einflüsse und der Debatte um TTIP in der Presse (2019)
Merkle S
Authored book
Populistische Elemente in der Kommunikation der Alternative für Deutschland (2015)
Merkle S
Book chapter / Article in edited volumes
Personalisierung und genderspezifische Berichterstattung im Bundestagswahlkampf 2013 – ‚Ausnahmefall‘ Angela Merkel oder typisch Frau (2014)
Merkle S
Book chapter / Article in edited volumes
The personalization of politics in comparative perspective: Campaign coverage in Germany and the United Kingdom. (2014)
Holtz-Bacha C, Langer AI, Merkle S
Journal article
La représentation des candidats à élection présidentielle dans la presse allemande (2013)
Leidenberger J, Merkle S, Holtz-Bacha C
Book chapter / Article in edited volumes
La représentation des candidats á l'élection présidentielle dans la presse allemande. (2013)
Holtz-Bacha C, Leidenberger J, Merkle S
Book chapter / Article in edited volumes
Advertising for Europe. TV ads during the 2009 European election campaign in four countries (2012)
Holtz-Bacha C, Johansson B, Leidenberger J, Maarek P, Merkle S
Journal article
Macht sexy Werbung jede(n) an? – Die Dosis macht das Gift! Geschlechtsspezifische Rezeption weiblichen und männlichen Sex-Appeals (2011)
Merkle S, Preß R
Book chapter / Article in edited volumes